Jak działa przelew na telefon BLIK w aplikacji BSKatyWroclawskie?
- Nowy rodzaj przelewu jest widoczny w menu aplikacji BSKatyWroclawskie.
- Aby wykonać przelew na telefon BLIK, wystarczy wybrać odbiorcę ze swojej listy kontaktów. Aplikacja podpowie Ci, czy wskazany numer telefonu umożliwia przyjęcie przelewu BLIK (ikonka BLIK-a przy kontakcie). Możesz również samodzielnie wpisać numer odbiorcy.
- Aby odebrać przelew na telefon BLIK, wystarczy w menu aplikacji (Więcej/Ustawienia/BLIK) włączyć funkcję odbierania przelewów na telefon, potwierdzić numer rachunku, na który będą wpływać środki przesyłane w ten sposób, oraz zaakceptować regulamin BLIK-a. pinem do aplikacji
- Dzienny limit przelewów na telefon BLIK wynosi 1000 zł. Pojedynczy przelew do 500 zł . Usługa jest bezpłatna i dostępna 24/h 7 dni w tygodniu.
Więcej informacji uzyskasz w oddziałach Banku : NASZE PLACÓWKI
Charakterystyka
- Usługa oferowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A.
- Polega na przekazaniu w czasie rzeczywistym środków pieniężnych z rachunku prowadzonego w banku nadawcy na rachunek odbiorcy przelewu
- Realizacja przelewu odbywa się w czasie kilku sekund
- Dotyczy wyłącznie przelewów w PLN
- Maksymalna kwota przelewu w bankowości elektronicznej – 5 000 zł
- Do realizacji przelewu natychmiastowego, konieczne jest, aby bank odbiorcy był dostępny w systemie Express Elixir i realizował przelewy natychmiastowe (lista banków na stronie KIR S.A. – http://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci)
- Dyspozycja przelewu może być złożona 24h 7 dni w tygodniu
- Zlecenia obejmują przelewy na rachunki Urzędów Skarbowych i ZUS
Korzyści
- Szybkość – przelew na rachunku odbiorcy już po kilku sekundach
- Oszczędność czasu
- Relatywnie niska opłata dla klienta za pojedynczy przelew
- Bezpieczeństwo
- Wygoda – możliwość wysłania przelewu natychmiastowego z kazdego miejsca poprzez bankowośc internetową eBankNet
Jak skorzystać z usługi
- Wykonując przelew za pomocą Internet Banking, należy zaznaczyć opcję przelewu jako przelew natychmiastowy (Express Elixir)
Więcej informacji uzyskasz w oddziałach Banku : NASZE PLACÓWKI
Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Katy Wroclawskie
Dzięki usłudze BLIK możesz:
szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Katy Wroclawskie wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję, możesz również wypłacać gotówkę w bankomatch bez użycia karty
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowośći internetowej.
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Katy Wroclawskie
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK i postępuj zgodnie z komunikatami wyswietlanymi przez bankomat
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Katy Wroclawskie
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Katy Wroclawskie
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Katy Wroclawskie i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Katy Wroclawskie. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości internetowej lub dzwoniąc do Banku
Więcej informacji uzyskasz w oddziałach Banku : NASZE PLACÓWKI
Aplikacja BS Kąty Wrocławskie to aplikacja na smartfon lub tablet umożliwiająca szybki i bezpieczny dostęp do Państwa rachunku i korzystanie z usług dostępnych dotychczas wyłącznie w bankowości elektronicznej.
To idealne rozwiązanie dla osób przebywających z dala od komputera, lecz mających dostęp do Internetu.
Nasza aplikacja to wygodna i darmowa alternatywa dla SMS-owego uwierzytelniania operacji bankowych. Aplikacja oferuje następujące usługi:
- dostęp do informacji o produktach, które Klient posiada w bankowości elektronicznej tj.: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty.
- wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
- wykonywanie transakcji: przelewów krajowych i własnych, przelewów natychmiastowych, doładowania telefonu użytkowników.
- płatności BLIK i przelewy na telefon BLIK - szybkie, darmowe i bezpieczne
- zakładanie lokat w bankowości internetowej.
Przydatne informacje :
Klienci, którzy chcą skorzystać z usług aplikacji po raz pierwszy, powinni pobrać ją z Google Play lub App Store i sparować swoje urządzenie mobilne z bankowym systemem eBankNet.
Zobacz Instrukcję krok po kroku na załączonym filmiku instruktażowym :
- Na obecnym i nadal aktualnym telefonie należy zalogować się do aplikacji.
- Wejśc w opcje Więcej
- Wejść w Ustawienia
- Wybrać Usuń Profil i potweirdzić usunięcie profilu.
Po tych czynnościch zostanie przywrócona poprzednia domyślna metoda autoryzacji do Bankowości Internetowej.
Następnie należy pobrać i zainstalować aplikację BS Kąty Wrocławskie na nowym telefonie
Ostatnim krokiem jest ponowne sparowanie aplikacji ze swoim kontem w bankowości internetowej zgodnie z instrukcją zawartą w zakłądce powyżej Instalacja i poarowanie aplikacji.
Dlaczego warto zainstalować aplikację BS Kąty Wrocławskie?
Co to jest silne uwierzytelnienie i dlaczego jest wdrażane?
Pojawienie się na rynku nowych rodzajów usług płatniczych oraz gwałtowny wzrost płatności elektronicznych również tych realizowanych za pomocą urządzeń przenośnych, wymusiły na ustawodawcy unijnym potrzebę uregulowania rynku usług płatności detalicznych, co określa Dyrektywa PSD2. Rozwiązania przewidziane w projekcie zmian ustawy o usługach płatniczych gwarantują konsumentowi większą ochronę niż ma to miejsce w obecnych przepisach, bowiem Dyrektywa PSD2 wprowadziła m.in. obowiązek silnego uwierzytelniania (SCA, ang. Strong Customer Authentication) , czyli dwuetapowej weryfikacji tożsamości, w przypadku, gdy klient:
- uzyskuje dostęp do swojego rachunku płatniczego w trybie online,
- inicjuje elektroniczną transakcję płatniczą,
- przeprowadza czynność za pomocą kanału zdalnego, która może wiązać się z ryzykiem oszustwa płatniczego lub innych nadużyć.
Silne uwierzytelnienie polega na użyciu co najmniej dwóch z trzech elementów:
a) wiedza o czymś, o czym wie wyłącznie klient (np. login hasło),
b) posiadanie czegoś, co posiada wyłącznie klient (np. kod SMS, aplikacja mobilna do powiadomień (W naszym przypadku aplikacja BS Kąty Wrocławskie)
c) cechy charakterystyczne klienta (np. biometria).
Każda z tych metod jest od siebie niezależna, co zwiększa jej skuteczność.
Dostosowując się do nowych obowiązków w zakresie silnego uwierzytelnienia, Bank Spółdzielczy w Kątach Wrocławskich, udostępnił bezpłatną metodę autoryzacji przy wykorzystaniu aplikacji BS Kąty Wrocławskie. Udostępniona metoda autoryzacji jest sposobem potwierdzania użytkownika i operacji dokonywanych w systemie bankowości internetowej eBankNet. Logowanie, przelewy lub inne operacje zatwierdzane będą w aplikacji mobilnej po otrzymaniu na telefon komunikatu autoryzacyjnego zawierającego unikalne dane weryfikacyjne. Rozwiązanie to jest bardzo wygodne i dodatkowo zapewnia dostęp do darmowych powiadomień push. Obecnie, żeby zainicjować transakcję albo sprawdzić stan konta w bankowości internetowej, wystarczy wpisać login i hasło. Od 14.09.2019r. zgodnie z wymogami Dyrektywy PSD2, trzeba dodatkowo uwierzytelnić się podczas logowania i przeprowadzania operacji w bankowości internetowej poprzez kod SMS wysłany na telefon lub akceptację potwierdzenia push. Należy pamiętać, jak informowaliśmy wcześniej, że od tej daty nie będą działały hasła z listy TAN, gdyż nie spełniają wymogów silnego uwierzytelnienia.
W związku z powyższym zachęcamy klientów bankowości elektronicznej eBankNet do pobrania aplikacji i zmiany sposobu autoryzacji przelewów i operacji wykonywanych na koncie.
Więcej informacji uzyskasz w oddziałach Banku : NASZE PLACÓWKI
- Oddział Kąty Wrocławskie (71) 36-46-920
- Oddział Sobótka (71) 36-46-950
- Oddział Żórawina (71) 31-64-365
Bezpieczeństwo i przetwarzanie danych przy składaniu wniosku do programu Rodzina 500+
Bank Spółdzielczy w Kątach Wrocławskich na mocy porozumienia z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej daje swoim Klientom możliwość skorzystania z programu Rodzina 500+. Rola Banku Spółdzielczego w Kątach Wrocławskich polega na umożliwieniu złożenia wniosku za pośrednictwem serwisu transakcyjnego eBankNet oraz dostarczeniu go do systemu Emp@tia prowadzonego przez Ministerstwo. Proces ten zostanie przeprowadzony przez Bank Spółdzielczy w Kątach Wrocławskich z zachowaniem najwyższych wymogów bezpieczeństwa, a Bank Spółdzielczy w Kątach Wrocławskich nie będzie wykorzystywał danych podanych przez Klientów w formularzach zgłoszeniowych.
Składając wniosek za pośrednictwem bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Kątach Wrocławskich, prosimy pamiętać, że:
- za skorzystanie z usługi realizacji wniosku Rodzina 500+ Bank Spółdzielczy w Kątach Wrocławskich nie pobiera żadnej opłaty, a dostęp do wniosku mają jedynie Klienci zalogowani do serwisu transakcyjnego eBankNet
- aby skorzystać z tej usługi nie trzeba instalować na komputerze żadnego dodatkowego oprogramowania
- Klient otrzyma na wskazany przez siebie adres e-mail Urzędowe Potwierdzenie Odbioru, jako potwierdzenie wysłania wniosku 500+. Wiadomość będzie pochodziła z systemu emp@tia (Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej), z adresu: upo500plus@mrpips.gov.pl
- Bank Spółdzielczy w Kątach Wrocławskich będzie informował na bieżąco o funkcjonalności dot. Programu 500+, poprzez system eBankNet. Jeżeli jakaś wiadomość w sprawie wysyłania wniosku 500+ wzbudzi Państwa podejrzenia bądź wątpliwości, ponieważ w treści pojawi się prośba o podanie danych potrzebnych do logowania bądź haseł jednorazowych, prosimy bezzwłocznie zgłosić takie zdarzenie do Banku Spółdzielczego w Kątach Wrocławskich.
Pragniemy poinformować, iż Bank Spółdzielczy w Kątach Wrocławskich w związku z realizacją procesu składania wniosku do programu Rodzina 500+ nie będzie wymagał od Państwa podawania jakichkolwiek danych za pośrednictwem poczty e-mail lub wiadomości tekstowych SMS. Bardzo prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i zasady ograniczonego zaufania w stosunku do wiadomości przesyłanych do Państwa tymi kanałami, zawierającymi prośbę o podanie poufnych danych lub próbującymi kierować nas na fałszywe strony Banku za pomocą załączonych linków.
Zapraszamy także do zapoznania się z informacjami zamieszczonymi na stronie Ministerstwa Cyfryzacji - na co warto zwrócić szczególną uwagę, by przy okazji składania wniosków o wypłatę świadczenia 500+ drogą on-line nie stać się ofiarą cyberprzestępców:
WYPEŁNIANIE WNIOSKU W SERWISIE INTERNETOWYM
BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W KĄTACH WROCŁAWSKICH
Wniosek Rodzina 500+ mogą złożyć wszyscy Użytkownicy serwisu internetowego Banku Spółdzielczego w Kątach Wrocławskich. Wniosek składasz w swoim imieniu, logując się do serwisu internetowego Banku. Nie masz możliwości złożenia wniosku w imieniu innej osoby. Jeżeli do wniosku załączasz wymagane dokumenty, to przygotuj wcześniej ich skany (dopuszczalne formaty załączników: PNG, JPG lub PDF). Przed wypełnieniem wniosku zapoznaj się z Informatorem Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej.
1. Wniosek o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego Rodzina 500+ znajdziesz po zalogowaniu do systemu bankowości internetowej eBankNet w zakładce Wnioski - po kliknięciu tej zakładki w menu bocznym należy wybrać Wnioski eximee.
2. Należy wybrać konto, na które będą przesyłane środki z Programu 500+, a następnie po kliknięciu przycisku Dalej potwierdzić wybór poprzez uwierzytelnienie za pomocą kodu SMS lub aplikacji mobilnej.
3. Następnie w menu platformy Wniosków eximee należy wybrać, jaki wniosek chcemy złożyć.
4. Ważny jest także wybór okresu świadczeniowego, na jaki chcemy złożyć wniosek. Należy zaznaczyć w menu swój wybór.
5. W kolejnym kroku przystępujemy do wypełniania wniosku, podając dane osobowe składającego wniosek oraz dziecka/dzieci, którym przysługuje świadczenie. Po wysłaniu wniosku możemy pobrać go w formie PDF-a, a także pobrać poświadczenie wysłania wniosku. Jeśli wniosek został wysłany poprawnie, w zakadce Wnioski/Wnioski eximee widac będzie jego status PRZEKAZANY, który zmieni się po odebraniu przez system Ministerstwa Rodziny: ODEBRANY. Wtedy mailem otrzymamy Urzędowe Poświadczenia Przedłożenia będace Urzędowym Potwierdzeniem Odbioru wniosku.
Więcej informacji uzyskasz w oddziałach Banku : NASZE PLACÓWKI
Rola Banku
- Bank Spółdzielczy w Kątach Wrocławskich umożliwia Ci złożenie Wniosku Rodzina 500+ online w systemie bankowości internetowej eBankNet. Logując się do systemu wybieramy zakładkę Wnioski a następnie zakładkę "wnioski eximee". Złożenie wniosku w oddziale nie będzie możliwe.
- Wysłany Wniosek Rodzina 500+ możesz pobrać tylko raz, od razu po jego wysłaniu, w ramach tej samej sesji logowania.
- Bank nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku oraz załączników i nie posiada informacji dotyczących dalszej obsługi wniosku obsługiwanego przez wybrany Organ prowadzący w gminie, po tym jak wniosek zostanie przekazany do tego Organu. Wniosek oraz załączniki są usuwane z serwerów Banku bezpowrotnie po wysłaniu do systemu informatycznego Emp@tia.
Proces otrzymania świadczenia
- Bank Spółdzielczy w Kątach Wrocławskich : Wypełniasz Wniosek Rodzina 500+ online w systemie bankowości internetowej eBankNet. Logując się do systemu wybierasz zakładkę Wnioski, a następnie zakładkę "wnioski eximee".
- Emp@tia, Centralny System Informatyczny Zabezpieczenia Społecznego: na wskazany we wniosku adres e-mail otrzymujesz z systemy Emp@tia Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) swojego wniosku.
- Organ prowadzący w gminie, np. Miejski/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: po rozpatrzeniu wniosku i przyznaniu w formie decyzji administracyjnej świadczenia wychowawczego, otrzymujesz co miesiąc wypłatę świadczenia wychowawczego w ramach Programu Rodzina 500+.
- Informacje o programie Rodzina 500+ są dostępne na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (link)
Wniosek Rodzina 500+ w Banku Spółdzielczym w Kątach Wrocławskich w 2017 roku - informacje
Jak wypełnić wniosek Rodzina 500+ w systemie eBankNet?
Więcej informacji uzyskasz w oddziałach Banku : NASZE PLACÓWKI
- Oddział Kąty Wrocławskie (71) 36-46-920
- Oddział Sobótka (71) 36-46-950
- Oddział Żórawina (71) 31-64-365
Podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej:
Więcej informacji uzyskasz w oddziałach Banku : NASZE PLACÓWKI
- Oddział Kąty Wrocławskie (71) 36-46-920
- Oddział Sobótka (71) 36-46-950
- Oddział Żórawina (71) 31-64-365
Uprzejmie informujemy, że od dnia 25 sierpnia 2011 r. udostępniliśmy naszym Klientom, korzystającym z internetowego systemu bankowego eBankNet, możliwość bezprowizyjnego doładowania telefonów komórkowych wymienionych sieci komórkowych:
ORANGE, TAK TAK, SIMPLUS, HEYAH, SAMI SWOI, PLAY, MixPlus, 36i6, Diallo, GaduAIR, Polsat Cyfrowy, wRodzinie
Przed rozpoczęciem korzystania z usługi zapoznaj się z regulaminem doładowań pre-paid zamieszczonym poniżej.
Regulamin usługi doładowania telefonów pre-paid
Po każdym zasileniu telefonu jest mozliwe uzyskanie faktury VAT. (wyciag z regulaminu)W celu otrzymania faktury VAT za zakupione w ramach Usługi doładowanie konta, Usługobiorca
powinien wypełnić formularz znajdujący się pod adresem https://faktura.pl/zasilenia/ z danymi
Usługobiorcy niezbędnymi do wystawienia faktury: NIP, nazwa odbiorcy, adres, zasilany numer telefonu
oraz adres email, na który obraz dokumentu zostanie przesłany. Faktura zostanie wystawiona zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
4. Faktury VAT wystawiane są w formie zwykłej lub elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej, a
także przechowywania i udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych Regulamin usługi doładowania telefonów pre-paid
faktur (Dz.U. 05.133.1119), z zastrzeżeniem ust. 3 i 5.
5. Warunkiem otrzymania faktury elektronicznej jest wyrażenie przez Usługobiorcę zgody na wystawianie i
przesyłanie faktur w formie elektronicznej, złożonej w formie pisemnego oświadczenia, przesłanego
Spółce za pomocą:
a. listu poleconego na adres: Blue Media S.A., ul. Haffnera 6, 81-717 lub
b. obrazu oświadczenia w postaci: faksu na numer 058 5551318 lub
c. obrazu oświadczenia w postaci czytelnego skanu, zdjęcia – na adres mailowy:
zasilenia@faktura.pl lub
d. e-dokumentu zabezpieczonego bezpiecznym podpisem elektronicznym – na adres
mailowy zasilenia@faktura.pl
6. Obraz faktury VAT wysyłany jest w postaci pliku PDF na wskazany przez Usługobiorcę adres e-mail.
Faktury VAT można odebrać w siedzibie Spółki lub zostaną one wysłane przez Spółkę na adres
wskazany przez Usługobiorcę po uiszczeniu przez Usługobiorcę kosztu wysyłki listy poleconego ,
7. Z chwilą podania danych osobowych Usługobiorca wyraża dobrowolną zgodę na umieszczenie i
przetwarzanie podanych danych osobowych, o których mowa w Regulaminie, w bazie danych firmy Blue
Media S.A. Dane są przetwarzane wyłącznie do realizacji Usługi oraz, w przypadku wyrażenia odrębnej
zgody, dla celów marketingowych oraz otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i nie
będą udostępniane innym podmiotom. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne
do realizacji Usługi.
8. Administratorem zbioru danych osobowych Usługobiorcy jest Spółka.
9. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych i otrzymywanie
informacji handlowych drogą elektroniczną oznacza zgodę na otrzymywanie na podany nr telefonu i
adres e-mail informacji pochodzących od Spółki, dotyczących świadczonych usług jak również ofert
specjalnych i promocji.
10. Usługobiorcy służy prawo wglądu do podanych przez niego danych oraz prawo ich poprawiania.
11. Doładowanie wskazanego przez Usługobiorcę konta telefonu pre-paid zostaje dokonane z chwilą
zawarcia umowy o doładowanie konta telefonu pre-paid za pośrednictwem systemu internetowego, o
którym mowa w § II ust. 2. Doładowanie zostaje dokonane na kwotę określoną przez Usługobiorcę, w
zakresie określonym w § II ust. 3.
12. Koszty wynikające z posługiwania się przez Usługobiorcę ze środków porozumiewania się na odległość
celem skorzystania z Usługi ponosi Usługobiorca, zgodnie z treścią umowy zawartej przez niego z
podmiotem udostępniającym środek porozumiewania się na odległość. REKLAMACJE (wyciąg z regulaminu)1. Reklamacje mogą być zgłaszane:
a. telefonicznie - pod numerem telefonu: 801 800 822 lub 58 760 48 22
b. pocztą elektroniczną na adres: zasilenia@bluemedia.pl
c. faxem- pod numer: 58 555 13 18
d. pocztą- na adres Spółki
2. Przedmiotem reklamacji jest wykonanie przez Spółkę usługi, niezgodnie z warunkami i zasadami
określonymi w niniejszym Regulaminie.
3. Podstawy reklamacji nie może stanowić:
a. okoliczność, iż doładowanie dotyczy konta telefonu pre-paid omyłkowo wskazanego przez
Usługobiorcę, w szczególności konta, którym Usługobiorca nie może dysponować
b. powoływanie się na okoliczności związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem przeglądarki
internetowej lub łącz telekomunikacyjnych
c. inne okoliczności związane z działalnością podmiotów, za których działania Spółka nie
odpowiada
4. Reklamacja winna zawierać wskazanie Usługobiorcy oraz zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń.
5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji
Spółka zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie.
6. Spółka rozpoznaje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od daty jej otrzymania.
7. W przypadku niemożności rozpatrzenia reklamacji w powyższym terminie Spółka informuje o tym
składającego reklamację podając przyczynę przedłużenia terminu oraz przewidziany czas udzielenia
Więcej informacji uzyskasz w oddziałach Banku : NASZE PLACÓWKI
Bank Spółdzielczy w Kątach Wr. wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom klientów udostępnił swoje usługi przez Internet.
Bank Interetowy:
- Bank internetowy pozwala klientom korzystać ze swoich rachunków z każdego miejsca, w którym przebywają w danym momencie , przez 24 godziny na dobę.
- Za pośrednictwem Banku internetowego klient ma łatwy dostęp do informacji o innych produktach i usługach Banku.
- Dzięki usłudze Banku Internetowego klient może dokonywać wszystkich tych operacji, które do tej pory wymagały jego obecności w Banku tzn.:
- dokonywanie dowolnych przelewów, w tym ZUS i US,
- sprawdzenie salda rachunku
- wydruk historii rachunku
- założenie zlecenia stałego - Wszystkie transakcje dokonywane za pośrednictwem banku internetowego są zabezpieczone hasłami, które klient otrzymuje kodami SMS wysyłanymi na zdefiniowany numer GSM.
- Bank nie pobiera żadnych opłat za aktywację i obsługę Banku internetowego,
Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych
Więcej informacji uzyskasz w oddziałach Banku : NASZE PLACÓWKI