Pracownik ds. Obsługi Klienta

miejsce pracy: Oddział Kąty Wrocławskie, Filia Kąty Wrocławskie,

 (nr ref. BSOK)

 Opis stanowiska:

  • Bezpośrednia komunikacja z Klientem. Obsługa kasowo-dysponencka.
  • Organizowanie i prowadzenie sprzedaży produktów kredytowych, depozytowych, rozliczeniowych oraz sprzedaż usług bankowych.
  • Pozyskiwanie nowych Klientów, doradztwo w zakresie najefektywniejszego inwestowania środków i doboru właściwych produktów zgodnie z oczekiwaniami i profilem Klienta.
  • Osiąganie zakładanych celów w zakresie wielkości przychodów oraz struktury sprzedawanych produktów.

Oczekiwania:

  • umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • znajomość obsługi komputera i programów biurowych
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług bankowych dla Klientów indywidualnych,
  • wykształcenie ekonomiczne min. średnie,
  • umiejętność pracy w zespole
  • prawo jazdy kat. B

 Oferujemy:

- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych

- dobre warunki zatrudnienia

- możliwość uczestnictwa w szkoleniach

 

Aplikację (CV, list motywacyjny) z zaznaczonym w tytule numerem referencyjnym prosimy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: "W związku z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ( Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonych dokumentach na potrzeby procesu rekrutacji.”

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Aplikacje prosimy przesyłać do  24.04.2018 r.

POWRÓT